Onze website maakt gebruik van cookies. Functionele cookies zijn noodzakelijk voor de werking van onze website en kan je niet uitschakelen. Om onze website te verbeteren, kan je ook niet-functionele cookies toestaan. Meer informatie kan je vinden in ons privacybeleid.
Verzending en retour
Betaling:
Je hebt de keuze uit volgende betaalwijzen:
- Kredietkaarten: Visa en MasterCard
- Debetkaarten: Bancontact/Mister Cash en Ideal

Betalen op de Hopper Webwinkel is volkomen veilig. We maken gebruik van de SSL-technologie (secure socket layer) om je gegevens tijdens alle verkoopstransacties met ons te beveiligen. Alle informatie die je verstrekt, wordt volledig geëncrypteerd zodat derde partijen ze niet kunnen lezen.
Voor alle online betalingen werkt Hopper samen met Adyen, één van de voornaamste Europese leveranciers van betalingsdiensten.
Verzending:
Bestelde producten worden zo snel mogelijk geleverd. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u uw bestelling snel ontvangt. Voor artikelen op maat en wens van de klant vervaardigd (bvb groepsdassen, speciale kentekens, op vraag bedrukte textielartikelen,...) kan de levertermijn langer zijn afhankelijk van de productietijd.
We leveren je bestelling aan huis. Was er niemand thuis, dan zal je in de bus een kaartje vinden waarop staat waar en wanneer je het pakje kan afhalen op een opgegeven afhaalpunt. Je kan tijdens de bestelling ook een ander adres opgeven waarvan je weet dat er wel iemand aanwezig zal zijn.
Je kan er ook voor kiezen je bestelling af te halen in één van onze Hopp@ afhaalpunten. Deze bevinden zich in onze eigen Hopper-winkels of bij partnerbedrijven. Je betaalt dan geen verzendkosten. Je ontvangt een email-berichtje van Hopper Winkel wanneer de bestelde goederen in het afhaalpunt aangekomen zijn. Daarna kan je het er tijdens de openingsuren afhalen. (Pakjes blijven 60 kalenderdagen liggen in het gekozen afhaalpunt. Daarna stuurt Hopper het terug naar haar hoofdkantoor. Het betaalde bedrag wordt teruggestort, mits afhouding van een administratieve kost van 15€. - zie onze Algemene Voorwaarden)
Grote en zware artikelen als tenten, banken en tafels worden bezorgd door een transportbedrijf. Wat, wanneer en hoe regelen we wel aan de telefoon. Kijk zeker de verpakking na. Schade moet je melden aan de bezorger van het pak.
De wettelijk bepaalde maximale leveringstermijn bedraagt 30 dagen, te rekenen vanaf de dag na je bestelling. Indien we niet in staat zijn om de goederen binnen de 30 dagen te leveren, brengen we je hiervan onmiddellijk op de hoogte en delen we je mee wat de verwachte leveringsdatum is. Ingeval we niet in staat zijn om de goederen binnen de 30 dagen te leveren, kan je de ongeleverde bestellingen / producten annuleren op eender welk ogenblik nadat je van de laattijdige levering op de hoogte bent gesteld. Indien de betaling al is gebeurd, ontvang je de volledige terugbetaling van het betreffende artikel of de betreffende artikelen binnen de veertien (14) dagen.
Alle in de webwinkel vermelde prijzen zijn in Euro's (inclusief BTW) en exclusief de verzendkosten. De verzendkosten worden berekend op basis van het gewicht van de artikelen en worden bij het afrekenen bij je winkelwagentje opgeteld. Deze leverkosten worden bepaald volgens de op het ogenblik van de bestelling geldende marktprijs.
Alle verzendingen worden door onze vaste transporteurs bezorgd. De verzendingsprijs wordt vooruit berekend in de webwinkel.
Wij verzenden ook nog naar Nederland en Luxemburg aan de hiervoor op dat moment geldende Bpack tarieven.
Terugzenden/retourneren
Overeenkomstig de wet van 6 april 2010 - Wet betreffende marktpraktijken en consumentenbescherming- heeft de consument het recht aan de verkoper mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen de 15 werkdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product.
Voorwaarden :
- De goederen zijn in originele staat d.w.z. onbeschadigd, ongedragen, met kaartjes retour ontvangen.
- Je hebt ons binnen 5 dagen na ontvangst van je bestelling telefonisch of per email medegedeeld dat je een of enkele artikelen uit je bestelling retour zendt.
- De goederen dienen door de klant binnen de 14 dagen na aanmelding van de retour teruggestuurd te worden.
- Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.
- Afgeprijsde artikelen worden niet teruggenomen.
- Voor het retour zenden dien je uitsluitend onderstaand retouradres te gebruiken:
Hopper Winkel - retouren
Paul Vekemanslaan 100
B-2660 Hoboken Antwerpen
Belgie
De betaalde aankoopprijs, inclusief transportkosten, zal gecrediteerd worden na ontvangst van de goederen in ongeschonden staat en binnen de veertien (14) dagen terugbetaald worden.
De portkosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening van de koper, tenzij er een fout is gemaakt in de bestelling of aflevering door Hopper Winkel en Hopper hiervoor zijn goedkeuring heeft gegeven.
In overeenstemming met artikel VI.53 van het Wetboek van economisch recht kan de gebruiker het herroepingsrecht niet uitoefenen voor oa de levering van volgens specificaties van de consument vervaardigde goederen, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn. (In ons assortiment oa de op maat gemaakte dassen en sjaaltjes). Zie hiervoor onze algemene voorwaarden rubriek 3.7 Verzakingsrecht/Herroeping en teruggave.
Gekocht artikel ruilen
Verkeerde maat besteld, of vergist bij de bestelling? Kan gebeuren ! Stuur ons je bestelling terug volgens de hier boven vermelde aanwijzingen.
Na ontvangst van je retour in ons magazijn betalen we je via de dezelfde betaalwijze zo snel mogelijk de aankoopprijs, exclusief de verzendkosten, terug.
Plaats een nieuw order en bestel het artikel dat je eigenlijk wenste in de juiste maat, of kleur, of eventueel een ander artikel. We leveren je je pakje dan zo snel mogelijk thuis of in een gekozen afhaalpunt!
Voor omruiling van textiel artikelen (bvb bij verkeerde maatkeuze of kleur, ...) kan je je ook naar één van onze zes winkels begeven en daar, indien voorradig, het artikel omruilen voor een zelfde artikel in de juiste maat en/of kleur. Onze Hopp@ afhaalpunten kunnen geen omruiling verzorgen, tenzij deze zich in een eigen Hopper-winkel bevinden. Bij onze partners, bvb in een De Banier-winkel, kan je dus geen goederen omruilen.Bel gerust onze klantendienst bij vragen of onduidelijkheden op +32 3 231 62 68.
Waardevermindering : wanneer blijkt dat de klant het ontvangen artikel voor meer heeft gebruikt dan nodig om te beoordelen of hij de zaak daadwerkelijk wil houden, is Hopper gerechtigd een waardevermindering toe te passen voor de terugbetaling. (vb een kledingstuk dat vuil of ruikend wordt teruggezonden, schoenen met beschadigde zool,...)