De bevoorrading van een aantal producten loopt momenteel moeilijker door de nasleep van corona: onze excuses alvast! Niet online? Check zeker de winkelvoorraad!

Klantenkaarten

Hopper Winkel werkt met klantenkaarten. Aan jouw persoonlijke klantenkaart is een getrouwheidsprogramma gekoppeld. Bij elke aankoop bij Hopper Winkel spaar je punten. Na vijf aankopen krijg je van Hopper een getrouwheidsbon voor jouw gespaarde bedrag. Deze bon vind je in jouw gebruikersaccount of wordt automatisch geprint in een Hopper-winkel.
Jouw getrouwheidsbon werkt in elke Hopper-winkel én in de webwinkel en is 2 jaar geldig.


Hoe spaar je punten?

Wanneer je een uniform, rugzak, een slaapzak of andere kampeerspullen bij Hopper koopt, wordt je aankoop gekoppeld aan jouw klantennummer. Zo spaar je een getrouwheidsbon bij elkaar. Een gespaard bedrag vervalt nooit; het wordt alleen terug op 0 gezet en ingeruild voor een bon na vijf aankopen.


Waar vind ik mijn gespaarde bon?

Een gespaarde getrouwheidsbon wordt na een vijfde aankoop automatisch naar jouw gekoppeld e-mailadres verstuurd (check je spamfolder). Ben je in een Hopper-winkel, dan komt de getrouwheidsbon automatisch uit de kassaprinter. Een overzicht van alle bonnen bij Hopper vind je in je persoonlijk account.


Doen alle artikelen mee?

Neen. De artikelen uit de categorie Groepsmateriaal zitten niet in het spaarprogramma. Groepen ontvangen op groepsmateriaal al een directe korting op onze verkoopprijs, dat gebeurt automatisch op basis van je lidnummer en functie. Groepen en verenigingen die geen lid zijn van Scouts en Gidsen Vlaanderen krijgen deze korting ook.
Wanneer je betaalt met een geschenk- of waaerdebon spaar je geen punten. De aankoper van de bon heeft de punten al gespaard.


Wat moet ik doen?

Niet veel, alleen de bon gebruiken bij je volgende aankoop in een Hopper-winkel, online of offline. Pak een mooie korting op een nieuwe rugzak, tentje of hoofdlamp: aan jou de keuze. Het getrouwheidsprogramma loopt automatisch. Om je de geschenkbon te bezorgen heb je enkel een account bij Hopper nodig.


Heb je nog een oude klantenkaart?

Die kunnen we voor jou linken aan je account. Ga naar je klantenprofiel en vul daar de nummer van je klantenkaart in. Onze klantendienst koppelt voor jou dan beiden accounts en zet zo je bedragen over naar de nieuwe account. Zie je in je profiel al een automatisch toegekend nieuw klantenkaartnummer staan? Vul dan hieronder je gegevens in, dan kijken we het na.

Vul aan of pas aan indien nodig:


Helemaal klaar?

Wij ook. Duik in ons aanbod of kom langs in een van onze winkels.

Meer weten over:

Scouting op maat
Geschenkbonnen
Info over kortingscodes