Klantenkaarten

Hopper Winkel werkt met klantenkaarten. Aan jouw persoonlijke klantenkaart, of als lid van Scouts en Gidsen Vlaanderen je lidnummer, is een getrouwheidsprogramma gekoppeld. Bij elke aankoop bij Hopper Winkel spaar je punten. Per gespendeerde Euro ontvang je 2 punten. Wanneer je 500 punten hebt gespaard krijg je van Hopper een aankoopbon ter waarde van 5€. Deze bon vind je in jouw gebruikersaccount en wordt je automatisch toegemaild. Bij aankopen in de winkels wordt deze bon automatisch geprint aan de kassa.
Jouw getrouwheidsbon werkt in elke Hopper-winkel én in de webwinkel en is 2 jaar geldig.


Hoe spaar je punten?

Wanneer je een uniform, een rugzak, een slaapzak of andere kampeerspullen bij Hopper koopt, wordt je aankoop gekoppeld aan jouw klantennummer. Zo spaar je een getrouwheidsbon bij elkaar. Een gespaard puntensaldo vervalt niet; het wordt alleen terug op 0 gezet en ingeruild voor een waardebon wanneer je het maximum puntensaldo van 500 punten bereikt hebt.


Waar vind ik mijn gespaarde bon?

Een gespaarde getrouwheidsbon van 5€ wordt bij het bereiken van het maximumsaldo automatisch naar jouw gekoppeld e-mailadres verstuurd (check je spamfolder). Ben je in een Hopper-winkel, dan komt de getrouwheidsbon automatisch uit de kassaprinter. (Wens je de korting later op te nemen, dan vraag je dat aan de verkoopmedewerker). Een overzicht van alle bonnen bij Hopper vind je in je persoonlijk account in de webwinkel.


Doen alle artikelen mee?

Ja, alle artikelen tellen mee.

Uitzonderingen:
Log je in op onze webwinkel (of in de winkels aan de kassa) als leiding of als groep en bestel je artikelen uit de categorie "Groepsmateriaal" (grote tenten, sjortouw, kookpotten,...) dan worden er hierop geen punten toegekend. Leiding en groepen ontvangen op groepsmateriaal immers al een directe korting van 10% op onze verkoopprijs, dat gebeurt automatisch op basis van je lidnummer en functie. Groepen en verenigingen die geen lid zijn van Scouts en Gidsen Vlaanderen krijgen deze korting ook.
Wanneer je betaalt met een geschenk- of waardebon spaar je ook geen punten. De aankoper van de bon heeft de punten immers al gespaard.
Aankopen waarop reeds actiekortingen of andere promoties werden toegepast tellen ook niet mee voor je puntensaldo.


Wat moet ik doen?

Niet veel, alleen de bon gebruiken bij je volgende aankoop in een Hopper-winkel, online of offline. Pak een mooie korting op een nieuwe rugzak, tentje of hoofdlamp: aan jou de keuze. Het getrouwheidsprogramma loopt automatisch. Om je de geschenkbon te bezorgen heb je enkel een account bij Hopper nodig.


Heb je nog een oude klantenkaart?

Die kunnen we voor jou linken aan je account. Ga naar je klantenprofiel en vul daar de nummer van je klantenkaart in. Onze klantendienst koppelt voor jou dan beiden accounts en zet zo je bedragen over naar de nieuwe account. Zie je in je profiel al een automatisch toegekend nieuw klantenkaartnummer staan? Vul dan hieronder je gegevens in, dan kijken we het na.

Vul aan of pas aan indien nodig:


Helemaal klaar?

Wij ook. Duik in ons aanbod of kom langs in een van onze winkels.

Meer weten over:

Scouting op maat
Geschenkbonnen
Info over kortingscodes